19 Aralık 2012 Çarşamba

Büyük tecrübe

Daha önceki hikayelerimi okuyanlar bilirler. İlk deneyimimi anlatmıştım size. İlk deneyimimizin üzerinden iki ay geçmişti okulun son günüydü artık. Sınıfı geçmiş son sınıf öğrencisi olmuştuk artık. Bu iki ay zarfında neredeyse iki güne bir sevişiyorduk. Okuldan çıkıp onun evine gittik. Hemen eve gidip onunla sevişmek istiyordum,adet dönemim yeni bitmişti. Eve geldiğimizde yengesi,ablası ve annesi onlardaydı. Moralim bozulmuştu,adeta oyuncağı elinden alınmış bir çocuk gibiydim. Bu arada yengesini ilk defa görüyordum. Bir çoğumuzun afet diyebileceği bir kadındı. Sapsarı saçları bembeyaz teni ela gözleri dolgun göğüs ve kalçaları ile beni bile kudurtmuştu. Çok tatlı bir aksanı vardı. Türkçeyi alman aksanı ile konuşuyordu ve oldukça sevecen bir kadındı. Yengesi benim de lezbiyen ilişkilerde bulunduğumu bildiği için sorun yoktu. Annesi ile ablası Alanyadaki yazlığa gidip iki gün temizlik yapacaklarını söyleyince acayip mutlu olmuştum. Bugün olmazsa yarın tüm gün bizimdi. Eve gidip temizlendim kendime bakım yaptım banyodayken arkadaşımın yengesi annesiymiş gibi arayarak iki gün onlarda kalmam için annemden izin bile almıştı. Ben banyodayken annem kapıdan bunu söyleyince sevinçten uçtum resmen. Kendimi okşamaya başlamıştım. 80 olan göğüslerimi alttan kavrayarak okşuyor diğer yandan da orta parmağımı arkama sokup önden de işaret parmağımla okşuyordum. İşaret parmağım az içime giriyor çok zevk alıyordum. Nasıl oldu bilemiyorum zevk alırken kendimi kaybetmiş kızlığımı bozmuştum. Canım o kadar çok yanmamıştı ama artık kendimi kadın yapmıştım. İyice yıkanıp temizlendim ver erkenden uyudum. Ertesi gün de erken kalktım kahvaltımı yaptım çantama seksi kıyafetlerimi koyup arkadaşımın evinin yolunu tuttum. Kapı biraz geç açıldı arkadaşım uykulu gözlerle bana bakıyordu. İçeri geçtim baktım yatak odasında yengesi yatıyordu sadece ayakları görünüyordu aralık kapıdan. Salona geçtik sohbet ediyorduk fısıltı ile derken yengesi saç baş dağınık üzerinde ince,tüm vücut hatlarını belli eden bir gecelikle geldi hoş geldin dedi ve mutfağa geçti. Onlarla da birşeyler atıştırdım. Ama kahvaltı sofrasında yengesinden gözümü alamıyordum. Bir güneş gibi parlıyor ve kendine çekiyordu. Arkadaşım masa altından ayakları ile dürterek beni uyarınca kendime geldim. Yengesi bizimle lezbiyenlik hakkında sorular soruyor ne hissettiklerimizi anlamaya çalışıyordu. Başka biri ile bir yetişkinle bunları konulturmak beni heyecanlandırmıştı. Kahvaltı bitmişti yengesi ben duşa gireceğim sizde hazırlanın dedi göz kırparak. Hemen yatak odasına geçtik. Ben pembe önü saten bir string ve pembe pamuklu bir sutyen üzerine de yine pembe bir gecelik ve bacağıma da ince beyaz naylon çorap giymiştim. Arkadaşım ise kırmızı önü dantelli arkası şeffaf bir külot üzerine de siyah tamamen şeffaf bir sutyen giymişti. Benim talebimle o da siyah naylon çorap giymiş üzerine de ince kumaş bornozunu almıştı. Yatakta sohbet ediyorduk ki yengesi kafasında havlu üzerinde bornozu ile geldi yatağın kenarına oturdu. Komidinin üzerindeki kıyafetleri aldı odadan çıktı. Birkaç dakika sonra giyinik vaziyette geldi. Arkadaşıma çıkmasını onun çağırmasını beklememi söyledi sonra vazgeçti sandalyeye otur ve izle dedi. Çok heyecanlanmıştım. Yanıma geldi. Geceliğimi ve sutyenimi hafif kenara çekip göğsüme bakarak bakayım burada ne varmış dedi. Üç parmağı ile sutyenden azlettiği göğüslerimi hafifçe okşuyordu. Geceliğimin ipini çzödü sutyenimi aşağı çekti ve yine çıplak yerlerimi ufak ufak okşuyordu. Saçlarımı okşuyor elinin arasına aldığı yüzümü başparmağı ile okşuyordu. Öpüşmeye başlamıştık. Tatlı,sıcak ve dolgun dudakları harikaydı. Epey bir öpüştükten sonra sutyenden ve gecelikten kurtulduğumu anlamıştım. Elleri bacaklarımda ve kalçamda beni okşuyordu bende göğüslerini mıncıklıyordum. Eğilip göğüslerimi emmeye başladı. Bu işi de harika yapıyordu ve adeta onun esiri olmuştum şimdiden. Göz ucu ile arkadaşıma baktım kendini parmaklıyordu. Bir eli ile öpmediği göğsümü mıncıklarken diğer eli de baldırlrımda dolaşıyordu. Hadi sıra şimdi sende dedi ve elbisesinin askısını aşağıya çekip sutyensiz göğüslerini ortaya çıkardı. Önce sol göğüs ucunu emerek ve yalarak iyice belirgin hale getirdim sonra sağ göğsüne aynı muameleyi yaptım. Elbisesini daha da aşağıya sıyırdım ve siyah dantelli külodu ile onu bıraktım. Göğüslerimi göğüslerine yaslayıp öpüşmeye başladım. Bir müddet böyle öpüştükten sonra yine beni yatırdı ve stringimi çıkardı. Önce göğüslerimi hafifçe okşayıp göbeğimden aşağıya süzülüp amımın üzerine ufak gezintiye çıktı. Eğildi saçlarını düzeltti ve baldırımı öğmeye dili ile ufak ufak dokunmaya başladı. Sular seller akıyordu içimden. Arkadaşım ise çoktan dildoyu amına sokup çıkarıyordu. Bu arada yengesi yanıma yatmış göğüslerimi emerek amımı okşuyordu. Eğilip dudaklarıma yöneldi dizini bu sefer amıma sürtüyordu. Hızlıca kalkıp altındaki külodu da çıkardıktan sonra yine öpüşmeye başladık. Ellerim kalçlarındaydı çok güzel pürüssüz tüysüzdü. Amını amıma dayamış göğüsleri ile göğüslerimi ezerek okşuyor ve harika bir şekilde öpüyordu beni. Yatağa yatıp hadi sıra sende dedi ve göğüsleri tuttu. Onları yalamaya başladım. Öperek göbeğine oradan da tatlı sulu mis kokulu şeftalisine indim. Artık yalama ustası olduğumdan amını yalıyordum. Arkadaşımınkinden lezzetli ve tatlıydı hatta tarçın tadı bile vardı diyebilirim. İyice doruğa yakın olduğunu anladığımda amımı amına dayadım ve sürtmeye başladım. O müthiş göğüslerini emiyor ısırıyr okşuyor koparıyordum amına sürterken inlemerimiz birbirine karışıyordu. Kalçamdan tutup daha da bastırıyordu ve ben boşalmaya başlamıştım. Ama hızımı kesmedim o boşalana kadar. Onun da boşalması uzun sürmedi ve ikimizde rahatlamıştık. Üstünde göğüslerinin üzerine kafamı dayayarak yatıp kendime gelmeye çalışıyordum. O da benim saçlarımı okşuyordu. Bir müddet sonra arkadaşım ben ne olacağım dedi. Yatağa çektik onu kadın hemen arkadaşımı yatırdı ve iyice sulanan amına yumuldu. Dizlerinin üstünde durduğundan o harika manzara karşısında dayanamayıp bende onun aını ve arka deliğini yalamaya başladım. Arada bir ona eşlik edip arkadaşımın amını yalıyor ve yengesi ile öpüşüyordum. Yengesi amını yalrken kayıp arkadaşımın göğüslerini yalamaya başladım. Oda başımı okşayarak memnuniyetini dile getiriyordu. Amını ver bana demesi ile arkadaşımla 69 olmuştuk. Bir ara arkadaşımın ayak parmağımı emdiğini farkettim ve bu beni resmen uçurdu. Yengesi arkadaşımın körpe amına iki parmağını sokup çıkarıyor bende amını yalıyordum. Yengesi arada bir kendini parmaklıyor arkadaşımın içinde parmaklarını çeviriyordu. Arkadaşım bacaklarını iyice yukarı kaldırmıştı eğilip arka deliğini yalamaya başladım yengesi de hem parmağını sokuyor hem yalıyordu. Arkadaşım çığlık çığlıyaydı. Arkadaşımı domalttık ve yengesi dildoyu alıp amına soktu çok rahat giriyordu bu sefer iki parmağını zorlanarak arka deliğine soktu. Arkadaşımın iki deliği de doluydu. Önüne geçtim ve amımı ağzına verdim. Yalamıyor resmen yutuyordu amımı. Çok geçmeden zevk sıvımı ağzına patlatmıştım. Arkadaşım da yeter valla kaç kere boşaldım dedi ve kendini yana attı. Yengesi beni kim sikicek şimdi dedi. Arkadaşım selin siksin o artık iyi kullanıyor stroponu beni bitirdiniz dedi. Bende kendime geleyim birazdan dedim. Kendime geldikten sonra bağladık aleti. Yengesi arkadaşıma biraz yalattı. Dört ayak pozisyonuna geçti ve ben aleti yavaşça sokmaya başladım. Taptazeydi amı ve götü en ufak bir yıpranma yoktu ve neredeyse bizimkinden bile diriydi. Aletini tamamı girince kalçasından tutup ileri geri yapmaya başladım. O ise daha da belini kırıp daha derinlere girmemi istiyordu. Arkadaşıma bu kaç santimlik olanı dedi. Arkadaşım da 22 dedi. Daha büyüğü yok mu diyordu. Kudurmuştu. Çok rahat gidip geliyordum oldukça sulanmıştı. Parmağımı arkasına götürdüm ve zor da ols abir parmağımı soktum. Arkadaşım su bazlı bir krem getirdi. Onunla daha rahat girdi parmağım. Bir iki derken üç parmağımı sokmuştum. Bacaklarından bacağıma kadar zevk svıları sızmıştı. Boşalmıştı ama pes demiyordu. Arkadaşım kulağıma götüne gir bende amını yalayayım dedi. Bende dediğini yaptım. On dakikalık bir uğraştan sonra deliğine anca yarısı girmişti aletin. Arkadaşım da yengesi ile 69 olmuştu. Bir müddet sonra aletin tamamının girdiğini gördüm ve hızlı bir şekilde gidip gelmeye başladım. Çok yorulmuştum söyledim pozisyon değiştirdik yüzü bana dönük şekilde üzerime oturdu aleti amına aldı. Arkadaşımda dildo ile arka deliğini doldurdu. Bu sefer o muhteşem göğüslerini zıplata zıplata kendini sikiyordu. Ellerimi o şahane göğüslerine götürdüm. Her tarafım onun zevk sıvılarıyla dolmuştu. Almanca bir şeyler söylüyor saçlarını havaya kaldırıyor dudaklarını büküyor eğilip beni öpüyor tekrar zıplıyordu. Bir müddet sonra öyle yoğun kıvamlı bol bir sıvı süzüldü ki amından o esnada da çığlıklarını bastırmak için arkadaşım çaba sarfediyordu. Bu sefer gerçekten boşaldığını anladım. İçinde aletle üzerime yığıldı. Arkaşımda yanıma yattı. Belki bir beş dakika üzerimde nefes nefeseydi. Sonra üzerimden kalktı o da yanıma yattı. Yarım saat kadar yatakta sohbet ettik ve sıra ile banyoya girip temiz bir uyku çektik.   

9 yorum:

  1. slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim ben istanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam bayanlar ben mersinden murat yas 28 mersinde buluşmak isteyen bayanlar kalın ve damarli yemek isteyen wapsap 05064942008 bekliyorum

      Sil
  2. SLM BEN ALİ GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İSTANBUL MALTEPEDEN KORAY SEKSİ AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BİR SEKSİ YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSIN GUZELLİKLERİNİ BERABER YAŞAYALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  6. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  7. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  8. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BI SEKS YAŞAMAYI ARZLYN sSEKS HAYATIM MARATONLASTİ DİYEN YENİ HEYECAN ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLARAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ JİGOLO ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜÝÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYİN TNSLM NORMAL BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKADIR 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil