19 Aralık 2012 Çarşamba

Yazlıkta

Müge ve sevgilimle yaşadığım o muhteşem haftasonunun üzerinden dört gün geçmişti. Sevgilimle buluşamamış ama sık sık mesajlaşıyorduk. Fırsatını bulup bizimkiler yokken onu eve atmak istedim ama kısmet olmadı. Babama tatile gidip gidemeyeceğimizi sorduğumda “ne tatili kızım zaten tatil yöresindeyiz çok istiyorsanız amcanların yazlığına gidin bu sene gelemeyecek onlar” dedi. Benim için süper fikirdi babamın boynuna sarıldım sevinçle zıplarken “alpere göz kulak olan daha yeni delikanlı oldu dikkat et” deyince benden 6 yaş küçük kardeşimi de götüreceğimi öğrenmiş oldum. 

Bütün hayallerim heyecanım zevkim hevesim kursağımda kalmıştı. Alperi aradım durumu anlattım sevinçten uçtu Ebruyu yani sevgilisini de götürüp götüremeyeceğimizi sordu. Babamın kabul etmeyeceğini söyledim yalvarınca kabul etmek zorunda kaldım. Yolculuk günü önce Alperi sonrada Ebruyu aldık yola koyulduk. Ebru iki günlük izin alabilmişti ailesinden. Yarım saat sonra benziliğe geçtiğimizde ikisinin de arkaya oturduğunu gördüm ses çıkarmadım. Sadece sarılarak yolculuğu tamamladılar. Yazlığa vardığımızda Müge yine havuzda siktiği oğlanda havuz kenarındaydı. Bana gülümseyerek başını salladı selam verdi. Bende aynı şekilde ona selam verdim. Eşyaları yerleştirdik kabataslak temizlik yaptık bir iki lokma yedik derken akşamüzeri olmuştu. Ben denize girmek için bikinimi giydim. Çocuklar gelemeyeceklerini söylediler. Anlaşılan oynaşacaklardı. Dışarı çıktığımda müge şezlongtaydı sohbet ettik kardeşim ve sevgilisi ile geldiğimizi söyledim.


Beni çok özlediğini söyledi onun evine geçtik. İkimiz içerideki kanepeye oturduk. Bacaklarımız birbirine deyer şekilde oturup birbirimizin gözlerinin içine bakarak gülümseyerek sohbet ediyorduk. Arada bir birbirimizin saçını düzeltiyorduk. Sonra hadi gel dedi elimden tutarak yukarı odaya çıktık. Yatağa ben oturdum o da yüzümü avuçlarının içine alarak dudaklarıma öpücük kondurarak oturdu. Elleri göğüslerime kayıp ufak bir mıncık aldı ve tekrar ensemden saşmlarımı okşayarak usulca öpmeye devam etti. Eli tekrar göğüslerime ve oradan belime kayıp kendine beni çekip öpüşlerinin temposunu artırıyor ve tekrar eli yüzümden enseme ve yine aynı yolla aşağıya iniyordu. Derken boyunuma ve kulak memelerime indi oralarında ifadesini aldıktan sonra tekrar dudaklarıma döndü. Ben sadece öpüşlerine karşılık veriyor ve saçlarını okşuyordum. Eli belimden kalçalarıma inmiş usulca sıkıyordu. Sonra beni usulca sırt üstü yatırdı. Sol bacağımı aldı ve bileklerimi öpmeye başladı. Biraz bacağımı kaldırdı ve dizim arkasından ayak bileğime kadar dilini gezdirdi. Sonra sol ayakkabımı çıkardı. Topuğumdan parmağımın ucuna kadar tabanında dilini gezdirip ayak parmaklarımı emmeye başladı. Bunu daha önce kimse yapmamıştı ama müthiş zevk almaya başlamıştım. Bir müddet sonra yine uzanıp dudaklarımın ifadesini almaya başladı hafifçe doğrulup ona karşılık veriyordum. O da bodymin altından belimi sarmış çıplak tenimi okşuyordu. Bodymini göğüslerimin hızasına kadar sıyırdı. Bodyinin üzerinden göğüslerimi mıncıkladıktan sonra bodyi göğüslerimin biraz daha yukarısına sıyırarak biknimin üzerini ortaya çıkardı. Güzel bikiniymiş dedi hınzırca ve dudaklarıma tekrar yumuldu. Öpüşürken elleri yandan kalçalarımı okşuyordu. Bir müddet sonra göğüslerimi mıncıklayarak beni yine yatırdı. Göbek deliğimden göğüs arama kadar bir hat halinde dilini gecidirp duruyordu. Belki bu hareketi on yada onbeş defa yaptıktan sonra bacaklarıma oturdu. Eğilip dudaklarıma kısa bir öpücük kondurduktan sonra bikinimin içine elini sokup çıplak göğüslerimi mıncıklamaya başladı. Bende onun kalçalarını mıncıklayarak karşılık veriyordum. Eğilip sağ göğüs uçlarımı alayıp emmeye başladı. Zevkten kafamı geriye atmı küçük küçük inlemeye başlamıştım. Eğilip bacak arama geçip daha hararetli bir şekilde öpmeye başladı. Yavaş ve ritmik bir şekilde amını amıma sürterken göğüslerimi de deli gibi mıncıklıyordu. Kendine doğru çekerek beni öpmeye devam ediyordu. Şimdi kucağındaydım. Bodymi ve bikinimin üzerini çıkardı ve yine kucağına aldı beni. Mini şortumun üzerinden kalçalarımı sertçe avuçluyordu. Artık dizginleri elime almanın zamanı gelmişti boynuna indim kulaklarını kulak arkasını bir güzel öpüp yaladım emdim. O da bir ara benim sağ omzumu dişledi aldığı zevki anlıyordum. Bikinisinin üzerini kendi eliyle çıkarım elimi göğüslerine götürdü.

Göğüslerini mıncıklarken deli gibi öpüşmeye devam ediyorduk. O da alttan kalçalarımı sertçe sıkmaya devam ediyordu. O kadar sertçe kalçalarımı avuçluyordu ki göğüsleri göbeğime deyiyordu. Sonra beni sırt üstü yine yatırdı. Parmağını ağzıma verdi biraz emdim sonra eğildi bu sefer diğer göğüsmü emip yalamaya başladı. Dolabın aynasından kalçaları muhteşem gözüküyordu. Bikinisi kalçasının arasına hatta amının dudaklarının arasına kaymıştı. Amının şişkin dudakları belli oluyordu. Eğilip şortumu çıkarmaya başladı kalçalarımı kaldırarak ona yardım ettim. Göğüslerini bikinimin üzerinden amıma sürtüyordu. Sonra yine dudaklarıma yapıştı ve tekrar doğruldu. Bikinimi çıkarmıyor ama lastiklerini asılıp asılıp bırakıyor ve okşuyordu. Doğrulunca elimi göğüslerine attım okşamaya başladım. Elimin birini alıp amına götürdü ve bende orayı okşamaya başladım. Bir elim göğüslerinde diğer elim amındaydı. Bir müddet böyle devam ettikten sonra göğüslerini göğüslerime bastırarak iyice üzerime abandı ve öpüşmeye başladık. Ellerim kalçlarındaydı. Bikinisi araya kaçtığından çıplak kalçalarını okşuyordum. Sonra hafif yana kayıp elini ufak bir dil darbesi atıp bikinimin içine elini daldırdı ve amımı içinden okşarak beni öpmeye devam etti. Öpüşe öpüşe dudaklarım şişmişti. Sonra bikinimin yanındaki ipleri çözerek amımı ortaya çıkardı. Yine göbeğimden göğüs arama bir dil gezintisi yaptı. Aynı yolu eliyle de taradı sonra göbeğimde bir daire çizdikten sonra sol ayağımın baldırını öpmeye başladı. Oradan kasıklarıma ve amıma ufak öpücükler atarak diğer bacağımın baldırını öpüp yalamaya başladı. Baldırımı dizime kadar öpüp yaladıktan sonra biraz daha geri çekildi ve bacaklarımı ayırıp amımı yalamaya başladı. O esnada ben ilk boşalmamı yaşamıştım bile. Harika bir şekilde amımı dilliyordu. Ağzının tamamıyla amımı hapsedip içine bir elektirikli süpürge misali çekiyordu. O an aklıma ilk mastürbasyon deneyimimi elektrik süpürgesi ile yaptığım geldi. Sonra amımın dudaklarını iyice ayırıp dilini daha derinlere daldırıyordu. Amımın dudaklarını emerek çekiştiriyor ve deli gibi kafasını sallayarak beni kudurtuyordu. İki parmağını ıslatarak içime soktu parmaklarını yukarı kaldırarak içimde gidip geliyor,arada bir parmaklarını içimde açıyordu. Parmakları içimdeyken amımı yalamaya devam etti. Ben yastıkları çarşafları asılıyordum göğüslerimi koparırcasına sıkıyordum. Bu kadar çabuk ikinci orgazmımı yaşamış olamam diyordum ama sanırım ikinci kere boşalıyordum. Parmaklarını seri bir şekilde sokup çıkarıyordu aldığım zevkin etkisi ile yay gibi belimi germiştim. İnlemiyor adeta çığlık atıyordum. Dakikalarca amımı yedi bitirdi. Sonra üzerime oturdu ve ben onun göğüsleri deli gibi sıkıp okşamaya başladım. Hala bikinisi altındaydı biknisinin kenarındaki ipi çözdüm ve onun da amını serbest bıraktım. Çıplak amlarımız birbirine deyiyordu şimdi. Şimdi sıra bendeydi yatırdım ve amına yumuldum. Dilimi alttan üste doğru götürüp üstünü emiyordum. Önce bir parmağımı içine soktum,sonra da ikiniciyi şimdi bana yaptığının aynısını ona yapıyordum. Kafamı iyice amına bastırıyordu. Sonra kendi saçını çekip göğüslerini sıkmaya başladı. Ben parmaklarımı hızlıca içine sokup çıkarırken elimi tutup daha hızlı daha hızlı diye elimi amına sokup çıkarttırıyordu. 

Yatakta kıvranması hoşuma gidiyordu. Kafamı bacaklarının arasında sıkıştırmış yastığı ısırıyor bir yay gibi geriliyordu. Evet o da boşalıyordu ve tüm zevk sularını yutturuyordu bana. Ben durmadım ve dillemeye ve parmaklarımla pompalamaya devam ettim. Yatağın bir ucundan öbür ucuna kadar yalaşa yalaşa kaymıştık. Amına soktuğum parmağımı emmeye başladı. Gülümsedi ve kolumdan tutarak kendine çekti ve öpüşmeye başladık. Amımla amına gitgel yapıyordum ve ellerim çıplak tenimizde geziyordu. Birbirimizin bulduğumuz her yerini okşayıp mıncıklıyorduk. Tempomuz yavaşlamıştı orgazmın rehaveti çökmüştü ikimize. Ama amlarımız hala üstüsteydi ve yavaş yavaş sürtünmenin temposu artıyordu. Artık kıvama gelmiştik ikimizde. Altımdan kalktı ve bana domalarak hadi dedi. Amından arka deliğine kadar yalıyordum. Alttan elimi uzatıp göğüslerini mıncıklamaya başladım. Sağ elimin başparmağını da arka deliğine bastırmıştım. Bir müddet sonra baş parmağım içindeydi ve dilimde amının derinliklerindeydi. Birkaç dakika sonra zevk sıvısını dışarı verdi ve kendini yatağa bırakmıştı. Dizlerimin üstünde oturuyordum doğruldu ve göğüslerimi yalamaya başladı terden ıslanmış göğüsleirmi emiyor ve yalıyordu. Gözüm komidinin üzerindeki saate ilişti saatin doğru olup olmadığını sordum doğruymuş hemen toparlandım zira dört saat olmuştu. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Hemen giyindim o yatakta hala çırılçıplak yatıyordu. Dudaklarına öpücük konudurup evden ayrıldım. Eve vardığımda çocuklar beni merak etmişlerdi bir palavra atıp banyoya geçtim. Bir güzel yıkandım. O esnada gözüm benim olmayan seksi bir çamaşıra ilişti sanırım Ebrunundu. Odama geçip giyindim ve hala aklım o muhteşem seksteydi. 

6 yorum:

  1. SLM BEN ALİ GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  2. selam bayanlar ben mersinden murat yas 28 mersinde buluşmak isteyen bayanlar kalın ve damarli yemek isteyen wapsap 05064942008 bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  6. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil