19 Aralık 2012 Çarşamba

İlk Deneyimim

Merhaba arkaşlar yeni bir hikayemle yine karşınızdayım. Baştun şunu belirteyim sanal dünyadan kimse ile tanışıp beraber olmuyorum. Onun için gerçekten lezmisin tanışalım sevişelim gibi mesajları boş yere göndermeyin. Buraya yazmamın sebebi yaşadıklarımı okuyup haz alan insanların varlığını bilmek için başka bir amacım yok. En çok sorulan ilk lezbiyen deneyimim hakkında olduğu için size bunu yazma gereği duydum. İlk deneyimim 17 yaşındayken lisede olmuştu. Okuduğum kolejin voleybol takımındaydım. Sanırım mayıs ayıydı ve önemli bir final maçına çıkıyorduk ve hoca bana güvendiği için smaçör görevini bana vermişti. Oyuna çok da iyi başlamıştık. Sınıftanda samimi olduğum hatta kankam diyebileceğim meltemin paslarını sayıya çeviriyordum. Ben 178 meltem 173 boyunda olmamıza rağmen ben iyi sıçradığım bu görevi almıştım. Nasıl oldu bilmiyorum bir pozisyonda topa uzanayım derken sağ ayak bileğimi burkup sol dizimi de fena halde zemine çarpmıştım. Acı içinde kıvranıyordum. Doktor inceledi bir şey yok incinmiş dedi dizime bir pansuman yaptı. Kenara alınmıştım hocamız pervin hanım melteme arkadaşına yardım et dedi ve benimle birlikte soyunma odasına gönderdi. Bileğimde buz torbası bağlı dizlerim sargılı bir şekilde melteme tutunarak soyunma odasına gittim. Soyunma banklarının birine oturup ayaklarımı uzattım. Acım yavaş yavaş hafifliyordu. Meltemde banka oturmuş ayağımı hafif hafif ovuyordu. İyi gelmişti teşekkür ettim. O bacağının birini bankın bir tarafına diğerini de öbür tarafına atıp ayağımı kucağına koyup masaja devam etti. Yaz tatilinden,bugün kü maçtan sevgilimizden falan bahsediyorduk. Bu arada ayağım onun amının üzerindeydi ve amının sıcaklığını hissedebiliyordum. Ona maçlarda mayosunun içine bir şey giyip giymediğini sordum. Şort mayo olduğu için giymediğini söyledi. Bana sordu bende string giydiğimi söyledim. İpi arasına kaçtığı için rahatsız edip etmediğini sordu. Etmediğini hatta çok rahat olduğunu söyledim,mutlaka almasını söyledim tamam dedi gülüştük. Terim soğumadan duşa girip üzerimi değiştirmek istediğimi söyledim. Kalkmama yardım etti,desteksiz de yürüyemiyordum. Onun desteği ile duşakabine geldim içeri girdim. Duvara tutunup üzerimi çıkarmayı denedim yapamıyordum. Melteme seslendim beni çıkarmasını yıkanamadığımı söyledim. Yardım teklifinde bulundu. Sonuçta kankamdı ve kardeşim gibiydi ikimizde kız olduğumuz için bir sakınca görmedim teşekkür ettim ve içeri aldım. Duşakabinin üç tarafı fayanslı duvar giriş tarafı da perdeydi. Önce üzerimdekini çıkartıyordu alttan tutup yukarı doğru çekerken baş parmakları kıyafetimin içindeydi ve belki bilerek belki bilmeyerek göğüslerime deymişti. Onu sende yıkansa denedim hıhı dedi kafa salladı bende onun üzerindekini çıkardım ikimizde şimdi sutyenle duruyorduk. Ben elimi arkaya atıp sutyenimi de çıkardım oda çıkardı ben kıyafetleirmi ona verdim. Dışarıdaki askıya astı. Sonra şortumu yavaşça aşağıya doğru indirmeye başladı şortla birlikte o da diz çökerek aşağıa inmişti. İçim bir tuhaf olmuştu heyecanlanmıştım. Mürdüm eriği rengi stringimin önü dantelliydi ve renginin çok hoş olduğunu söyledi. Aynısından alırız dedim. Sonra da stringimi yine başparmağı içeride olacak şekilde amıma sürterek tutup aşağıya çekmek istedi elini tuttum çıkarma dercesine. Bana baktı bende onu tutmayı bıraktım. Şimdi karşısında çıplaktım. Ayağa kalkarken sanki destek alıyormuş gibi kalçalarımdan tutarak kalktı. Kendi altını da sıyırdı ve onları da dışarı astı ve yine içeri girdi. İkimizde çıplaktık ve ben çok heyecanlanıyordum. Suyu açtı önce benim sonra kendi üzerine tuttu. Sanki ellerim de tutmuyordu ve beni yıkamasına izin veriyordum. Şampuanı kafama döktü ve köpürttü köpükleri vücuduma sürüyordu göğüslerimi köpükle karışık okşuyordu ve sesim çıkmıyordu. O yaşları hepiniz bilirsiniz cinsellikle kendi vücudunla başkalarının vücudu ile ilk tanışma zamanıdır ve herşey ilginç geldiğinden merak edildiğinden bazı şeylere devam edilir benimki de öyleydi. Ne yaparsa kaşı koymuyordum çünkü hoşuma gidiyordu. Eli göbeğimden bacak arama kayarken hah şurayı da yıkayalım diyordu. Kısık ve titrek sesle yapma diyebildim ama o beni dinlemedi bile. Sonra bana sende bana yap dedi. Bende kendi üzerimdeki köpüskeleri alıp onun gğüslerine sürüm onları okşadım ve aynı şekilde amına elimi attım. İlk defa birini elliyordum. Oldukça sıcak ve ıslaktı. Kıllarını alalı 3-4 hafta olmuştu elime geliyordu. Sonra yalvarırcasına ne olur çıkalım biri gelecek ve yakalayacak dedim. Haklısın çıkalım hadi dedi. Yıkandık,üzerime sus tutarken yine okşarak bir güzel yıkadı beni ben onu yıkamadım o kendini yıkadı ve çıktık. Hocadan izin aldık ve taksi ile bize gittik. Bizimkiler işte olduğundan kimse yoktu evde. Beni odama götürdü. Ben yatağa yan uzandım. O yan tarafımda ayaktaydı. Üzerindeki kazağı çıkardığını farkettim. Sıcak olduğu için üzerini değiştiriyor diye düşündüm. İç çamaşırları ile kalmıştı kıyafetleri yatağımın üzerindeydi. Sutyenini de çıkarıp diğer kıyafetlerle birlikte çantasının üzerine koydu. Bana bakarak altındaki çamaşırı da çıkardı. Çekemecemden bir string aldı. Çırılçıplak bana bakarak deneyebilir miyim dedi. Bende kafa salladım. Stringi giydi çantasından tunik benzeri uzun bir tshirt çıkardı onu da üzerine giydi ve yatağa arkama yattı ve sohbete koyulduk. En ufak bir temas olmadan belki yarım saat konuştuk. Bir süre sonra konusurken kalçama dokunuyor. Omzumu yada kolumu okşuyordu. Bu dokunuşları içimi tuhaf bir şekilde ürpertiyordu. Beynimde yanlış yapıyorum ve devam et sesleri savaşıyordu. Bu esnada bana sende rahat birşeyler giysene demişti. Haklıydı kot rahatsız etmişti dizimi ama onun bunu söylemesindeki amacı bildiğim için tedirgindim. Bu esnada ailem gelse bizi bassa ne hale gelirdik diye düşünüyordum. Bunu konuşurken gözüm saate kaymış saatin 11:00 olduğunu görünce de oh daha gelmelerine çok var diye içimde bir sevinç olmuştu. Ne yapıyordum ne düşünüyordum fikrim allak bullak bir haldeydim. Hem istiyordum hem korkuyordum hem merak ediyordum. Ben bu düşüncelerdeyken arkadaşım dozu abartmış kalçalarımı ufaktan sıkmaktaydı. Bende değiştireyim üstümü dedim. Hemen bana kıyafet çıkarabileceğini söyledi yerinden kalktı ve şifonyerden bana bir string ve babydoll verdi. Şaşırmış bir vaziyette baktım. Bana yardım için beni soydu,çırılçıplak bırakıp giyinmeme dahi yardım etti. Yine aynı şekilde yatmıştık. Elleri kolumda ve omzunda yine beni okşuyordu ama bu sefer daha çok dibime girmiş benimle sohbet ediyordu. Artık bende olacakları anlaşım işin akışına bırakmıştım kendimi. Elini usulca çıplak bacağıma götürdü oradan okşayarak kalçalarıma,koluma ve omzuma çıktı. Aynı yolu izleyerek okşamaya devam ediyordu ve bacak aram karıncalanmasına yetiyordu. Artık elleri yoğun olarak kalçandaydı ve ufaktan ufaktan önüme doğru kaçıyordu. Dokunması için gayri ihtiyari bacaklarımı aralamıştım. Amını kalçama bastırarak üzerime eğildi ve yanağıma bir öpücük kondurdu. Tedirginliğim hala geçmemişti. Sonra yavaş yavaş alt dudağıma ufak öpücükler konduruyordu. Belki on belki de onbeş kere alt dudağımı öpmüştü. Kalp atışımı kulaklarımdan duyabiliyordum. Bu esnada elini göğüslerimin üzerine koyup ufak ufak okşamaya başladı. Üst dudağıma kondurduğu öpücüğe bende karşılık verdim. Uzun değil kısa kısa öpüyorduk birbirimizi ve bundan cesaret alarak elini stringimin içine sokup vajinamı avuçladı. Kısa bir ıhh diye ses çıktı ağzımdan. Hararetli olmasa da şimdi uzunca öpüşüyorduk. Sağ göğsüme babydoll’ün üzerinden öpücük kondurduktan sonra üstünden açtı. Alttan avuçlayıp göğüs ucu çevremde dili ile bir tur attıktan sonra dudağıma yöneldi. Göğsüm hala avcunun içindeydi. Bu sefer dört beş tur göğüs uçlarımda tur attı ve dudaklarıma öpücüklere devam etti. Bu esnada eli amımı avuçlamakla meşguldü.     Üzerime daha da çıkarak dudaklarımın uzun uzun ifadesini almaya başlarken askıları indirip iki göğsümü birden çıkarmıştı. Onları okşarken öpüşmemizin ateşi yükseliyor devreye dillerimiz de giriyordu. Daha önce erkeklerle öpüşmüştüm ama bu çok daha heyecan vericiydi. Babydollümü çıkarıp beni string ile bıraktıktan sonra iki göğsümün ifadesini aldı. O ana kadar hiç konuşmamıştık. Gözlerimin içine bakarak bu anın hayalini ne kadardır kuruyordum biliyor musun dedi. Bir şey demeden onu kendime çekip dudaklarına deli gibi yapıştım. Elleri hoyratça kalçalarımda geziyordu. Eli sırılsıklam olan çıplak amıma kaymıştı yine. Parmağını amımın dudakları arasında kaydırıyordu. Artık çekingenliğimi atmış zevk almaya bakıyordum. Elini amımdan çektiğinde oldukça yapış yapış bir görüntü vardı. İki eli ile göğüslerimi avuçlayarak emeye başladı. Bense sadece saçlarını okşuyordum. Göğüslerimi yalarken amını amıma sürtüyor zevkim ikiye katlanmıştı. Sonra stringimi çıkardı kendisi de üzerindeki tshirti çıkardı ben çırıl çıplak kalmış o da stringle kalmış oldu. İşaret parmağını amımım dudaklarında gezdirip aldığı sıvıyı emdi. Yanıma gelip elini amıma attı ve okşarken göğüslerini göpüslerime bastırarak dudaklarıma yapıştı. Anında karşılık verip bende onu öpmeye başladım. Bir süre sonra eğilip amıma bir dil darbesi attı sonra baldırama öpücük attı. Sonra yavaş yavaş amımın çevresini öpmeye başladı. Müthiş zevk alıyordum. Bu esnada ilk defa bende göğüslerine elimi atmış okşuyordum. Uzanıp kalçlarını okşamaya başlamıştım bile. Dizlerinin üzerinde durup amımı okşamaya devam ederken bende göğüslerine yapıştım ve biraz önce bana yaptıklarını yapıyordum. Bu esnada o da stringi çıkarmış çırılçıplak konuma gelmişti. İsminin daha sonra 69 olduğunu öğrendiğim pozisyona geçmiştik. O benim amımı yalarken bende benzer şekilde ona bir şeyler yapmaya çalışıyordum ama aldığım tad acı ekşi tuzlu birşeydi. Bir de yapış yapış jöle gibi sıvı geliyordu pek de hoşuma gitmemişti o sebepten okşamaya başladım. Birden tüm vücudum titremeye başlamıştı terleme ve üşüme karışık bir his gelmişti. Aşırı tatlı yemiş gibi baygınlık geçiriyordum. Sanırım kalp krizi geçiriyordum. Konuşamıyordum göğüs kafesim hız hızlı inip kalkıyordu. İlk orgazmımı yaşadığımı sonra anlamıştım. Durmasını rica ettim durdu. Üzerimden kalkıp bana sarıldı. Nefes nefeseydim. Boynumu öpmeye başladı çok hoşuma gidiyordu ve aldığım zevkten dolayı ona karşı koyamıyordum. Sonra beni hafif dik konumda oturttu ve geri itti. Amını amıma sanki siker gibi sürtüyordu. Resmen yatak sallanıyordu. Yeniden zevk almaya başlamıştım. Göğüs uçları şişmişti. Bir müddet sonra o da boşalmıştı ama bu sefer benim ihtiyacım vardı. Onu bırakmadım ve bulduğum her yerini öpüp okşuyordum. Bu sefr amını ben okşuyordum ve göğüslerine yumulmuştum. Çekingenlik namına bir şey kalmamış aksine azgın ve kuduruk olmuştum. Aşağı inip bacaklarını açabildiğim kadar açıp bacaklarının içini öpüp okşuyor ve yalıyordum. Biraz önce iğrendiğim amı şimdi büyük bir iştahla yalıyordum. Arkadaşımın inlemeleri artmış saçlarımı okşuyordu. Poposunu hafif kaldırdı ve dizlerini kendine çekti arka deliğini de yalamamı istiyordu. Yalamaya başladım. Kadife gibiydi çok değişikti. Yatakte eline geçerse sıkıyor asılıyordu aldığı zevkten. Belki on dakika her yerini yaladıktan sonra yukarı çıktım. Göğsünü göğsüme amını amıma yapıştırdıktan sonra öpüşmeye başladık. Belimi kıvırıp amına sürtüyordum. İkimizde inliyorduk. Sok parağını sok bana dedi. Olmaz bekaretin gider dedim. Bakire değilim dedi şaşırmıştım ama sokmadım parmağımı. Artık ikimizde gelmek üzereydik birbirimize yakın anlarda ikimizde boşaldık. Ben onun üzerindeydim bana sarılmış beni okşamaya devam ediyor çok güzel çok güzel deyip duruyordu. Ellerimizle ulaşabildiğimiz her yerimizi okşuyorduk. Bir süre sonra kendimize gelmiştik. Yanına yattım. Bana pişmanmısın diye sordu. Bende evet neden daha önce yapmadık dedim,gülüştük. Gerçekten bakire olup olmadığını sordum,değilmiş. Alman bir yengesi varmış aynı apartmanda kalıyorlarmış onun sayesinde lezbiyen olmuş parmağı ile kendisi bozmuş. Kadında stropon da varmış birbirlerini erkek gibi becerdiklerini anlattı. Şaşırmıştım. Ayağa kalktı ve çantasından onun vesikalık fotoğrafını gösterdi fıstık gibi hatundu. Şaşırmıştım. Birkaç saat yatakta çıplak kalarak birbirimizi okşadık ve sohbet ettik. Sonra toparlandık o evine gitti. Ama birlikteliğimiz 4 yıl sürdü bu benim ilkimdi ama sonuncu sevgilim olmadı. 

11 yorum:

  1. slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim ben istanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam bayanlar ben mersinden murat yas 28 mersinde buluşmak isteyen bayanlar kalın ve damarli yemek isteyen wapsap 05064942008 bekliyorum

      Sil
    2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      Sil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSTE GERCEK MUTLUGU ZEVKİ ARAYAN ÖNCE GÜVEN GİZLİK DIYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SAATLERCE SEKS YASAMAYI İSTEYEN ESINI BAYLASMAK VE ZEVKLERIN EN GÜZELİNİ YASAMAYI ARZLYN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LUTFEN CİDİ OLANLAR ARASIN

    YanıtlaSil
  3. SLM BEN ALİ GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN MUHTEŞEM VE ZEVK DOLU BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GIZLIK VE GÜVEN GÖSTERGESİNDE CILGINCA SEKS YAŞAMAK İSTEYEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN KAPALI BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM ÇOCUK ISTEYEN EVLİCİFTLERÉ YARDIMCİ OLUNUR 0543 282 96 18

    YanıtlaSil
  5. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  6. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  7. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  8. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  9. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil